petek, 26. avgust 2016

Slovenske kraft klasike


Lovec v rži, Hemingway, Beatli, Hound Dog, VW Beetle, Ford Mustang ... Ene stvari so pač klasike. In če imamo lahko knjižne, glasbene in avtomobilske klasike, zakaj ne bi potem imeli še klasičnih slovenskih piv - kraft klasike.

Torej, če bi morali izbrati eno slovensko kraft pivo, točno tisto, ki je bilo prelomno, da vas je potegnilo v svet slovenskega butičnega piva in vam popolnoma razširilo obzorja o tem, kakšno sploh lahko je pivo, katerega bi izbrali? Enega samega, katera je tista prava slovenska kraft klasika?

Moj izbor je bil v bistvu precej preprost in v trenutku pomisleka popolnoma jasen - Pelicon The 3rd Pill. Ni bil moj čisto prvi slovenski butični zvarek, je pa prišel na začetku moje fascinacije nad kraft pivom, oz. kmalu za tem, ko sem ugotovil kakšno je pivo sploh lahko še. In bil je tisti, pri kateremu sem res lahko rekel, ko sem izpraznil steklenico: "Vau!.... Glej to, pa res znajo tudi pri nas narediti hudo prekleto dobro pivo!" Tudi zaradi tega še danes ostaja eden mojih najljubših zvarkov. Prav tako pa mislim, da je ravno ta zvarek tlakoval pot ostalim IPAm za lažji prihod do naših src in seveda grl.
Seveda, pa bi sedaj rad slišal še vaše izkušnje o tem Pivu z velikim P. Glasujte za svojega favorita, seveda ga prej dodajte (če ga še ni), ter v komentarju še povejte, zakaj ravno ta. Kaj je bilo tisto, kar je naredilo klik v vaši glavi? Kateri zvarek bi predlagali vsem, ki se podajajo v svet kraft piva kot tisto, ki mu (ali ji) bo obrnilo svet na glavo? Katero je bilo torej vaše "usodno pivo"? Zakaj?


Katero je bilo vaše usodno pivo?

Pelicon The 3rd Pill
HumanFish Pale Ale
Reservoir Dogs Warrior
Vizir Gringo
Bevog Tak
Carniola ESB
Mali Grad Robust Porter
Other
Please Specify:
Poll Maker

Ni komentarjev:

Objavite komentar